Εγγύηση



ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Τα προϊόντα που αγοράζονται μέσω της DENTSTORE είναι καινούργια, στην γνήσια συσκευασία τους και επωφελούνται από εγγύηση, σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές διατάξεις και τις εμπορικές πολιτικές των κατασκευαστών. Η περίοδος εγγύησης αρχίζει από τη στιγμή της τιμολόγησης του προϊόντος.

Η εγγύηση ισχύει μόνο στο έδαφος της Ελλάδας, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στο εμπορικό πιστοποιητικό εγγύησης.

Εκτός από την εγγυήση που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία και αναγράφεται λεπτομερώς στο πιστοποιητικό εγγύησης που εκδίδεται από τον κατασκευαστή/εισαγωγέα ή τον πωλητή, η Dentstore ενδέχεται να παρέχει στον αγοραστή ,για κάποια από τα προϊόντα της, εγγύηση έναντι οποιασδήποτε μη συμμόρφωσης που μπορεί να επηρεάσει το σύνολο ή μέρος των προϊόντων και των υπηρεσιών, εκτός από την κανονική φθορά, για περίοδο εώς και 36 μηνών από την ημερομηνία του τιμολογίου πώλησης. Εξαίρεση αποτελούν τα αναλώσιμα και τα υλικά, τα οποία δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

Σε περίπτωση αδικαιολόγητων αξιώσεων εγγύησης, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να υποχρεώσει τον αγοραστή να καταβάλει το κόστος των εργασιών εκτίμησης του προϊόντος και τα αντίστοιχα έξοδα μεταφοράς.

Ο αγοραστής είναι πλήρως υπεύθυνος για την εγκατάσταση και χρήση των προϊόντων, σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται στην τεκμηρίωση από τον κατασκευαστή/εισαγωγέα. O πωλητής παρέχει εγγύηση σε περιπτώσεις προϊόντων που δεν συμφορφώνονται με τις τεχνικές προδιαγραφές  ή όπως παρουσιάζονται στον ιστότοπο.

Εάν κατά την παραλαβή διαπιστώσετε ότι λείπει το πιστοποιητικό εγγύησης του προϊόντος, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στη διεύθυνση email orders@dentstore.gr ή στο τηλέφωνο +30 211 1998360 

 Οποιαδήποτε μεταγενέστερη ειδοποίηση δεν θα ληφθεί υπόψη.

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Ambalaj original

Η περίοδος εγγύησης που χορηγείται για τα αγορασμένα προϊόντα αρχίζει από την ημερομηνία τιμολόγησης του προϊόντος και ισχύει για ολόκληρη την περίοδο εγγύησης που αναφέρεται στο πιστοποιητικό εγγύησης στο πίσω μέρος του τιμολογίου.

Ο αγοραστής, σε περίπτωση αιτήματος σχετικά με την εγγύηση, υποχρεούται να ενημερώσει εκ των προτέρων τον πωλητή εγγράφως στην ηλεκτρονική διεύθυνση orders@dentstore.gr.Στη συνέχεια υποχρεούται να αποστείλει το αγορασμένο προϊόν μαζί με όλα τα παρελκόμενα του και το πιστοποιητικό εγγύησης που έχει εκδοθεί από τον κατασκευαστή/εισαγωγέα.

Ο πωλητής δεν υποχρεούται να παρέχει την εγγύηση εάν διαπιστώσει ότι το αναφερόμενο ελάττωμα οφείλεται σε λάθος χειρισμό/χρήση/εγκατάσταση. Επίσης, η DENTSTORE διατηρεί το δικαίωμα να μην παρέχει την εγγύηση σε περίπτωση που το προϊόν παρουσιάζει βλάβη η οποία προκλήθηκε από τον αγοραστή.

Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το αντίτιμο του προϊόντος που καλύπτεται από την εγγύηση και να μην αντικαταστήσει το προϊόν εάν δεν υπάρχει πλέον σε απόθεμα.

Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά ή/και βλάβες που προκαλούνται από απώλεια, κλοπή, κακή χρήση, ατύχημα, αμέλεια ή σκόπιμη κακομεταχείριση. Επίσης, δεν καλύπτει βλάβες που προκαλούνται από υγρασία ή νερό, εκτός από τα προϊόντα που φέρουν ειδικές προειδοποιήσεις.

Οποιαδήποτε τροποποίηση των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης, αφαίρεσης ή/και αντικατάστασης εξαρτημάτων από μη εξουσιοδοτημένο άτομο, θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της εγγύησης.

Το service ή οι επισκευές του προϊόντος θα ακυρώσουν επίσης την εγγύηση.

Η DENTSTORE δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχαίες ή επακόλουθες νομικές βλάβες που προκύπτουν από αποτυχία ή δυσλειτουργία των προϊόντων. Οποιαδήποτε αξίωση αποζημίωσης απευθυνόμενη στην DENTSTORE δεν μπορεί να υπερβαίνει την τιμή αγοράς του εν λόγω προϊόντος.

Σε περίπτωση αδικαιολόγητων αξιώσεων εγγύησης, ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να υποχρεώσει τον Αγοραστή να καταβάλει το αντίτιμο της εργασίας ελέγχου του προϊόντος και τα αντίστοιχα έξοδα μεταφοράς/διακίνησης.

Εάν, κατά την παραλαβή, διαπιστώσετε ότι λείπει το πιστοποιητικό εγγύησης του προϊόντος, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση orders@dentstore.gr ή τηλεφωνικά στο +30 211.1998360. Οποιαδήποτε μεταγενέστερη ειδοποίηση δεν θα ληφθεί υπόψη.

Συνιστάται να επιστρέφετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία για να διασφαλιστεί η ακεραιότητά του κατά τη μεταφορά. Προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβες κατά τη μεταφορά λόγω ακατάλληλης συσκευασίας δεν θα γίνονται δεκτά στο πλαίσιο της εγγύησης.


ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Τώρα μπορείτε να επωφεληθείτε από την υπηρεσία παραλαβής και επιστροφής στα πλαίσια της εγγύησης για όλα τα προϊόντα που αγοράσατε από την Dentstore και τα οποία βρίσκονται εντός της περιόδου κάλυψης αυτής.

Έτσι,  οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στη χώρα, εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το προϊόν σας, θα παραληφθεί από εμάς με courier  και θα επιστραφεί το ίδιο εύκολα στην πόρτα σας, χωρίς χρέωση, καθ' όλη τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης του προϊόντος.

Πριν συμπληρώσετε τη φόρμα εξυπηρέτησης, παρακαλούμε ελέγξτε εάν:

  1. Το προϊόν έχει αγοραστεί από τη Dentstore
  2. Έχετε στην κατοχή σας το τιμολόγιο, αντίγραφο ή πρωτότυπο
  3. Εάν το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση. Μπορείτε να ελέγξετε την περίοδο εγγύησης στο πίσω μέρος του τιμολογίου
  4. Περιγράψτε το ελάττωμα με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες.
  5. Ακόμα και αν το προϊόν είναι υπό εγγύηση, υπάρχουν ελαττώματα που ΔΕΝ εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία και δεν καλύπτονται απο την εγγύηση, όπως :
  • Βλάβες που προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση (για παράδειγμα: βλάβες που προκαλούνται από μηχανικά, ηλεκτρικά ή άλλα χτυπήματα, σπασμένη οθόνη,ελλείποντα κουμπιά , σπασμένα ή φυσικώς παραβιασμένα βύσματα, σπασμένα καλώδια, σπασμένες σωληνώσεις κ.λπ.)
  • Βλάβες που προκαλούνται από επαφή με υγρά
  • Βλάβες που προκαλούνται από κορεσμό με υλικά που γίνονται στερεά σε επαφή με το νερό και φράζουν τους σωλήνες του εξοπλισμού
  • Βλάβες του εξοπλισμού όπου διαπιστώνονται παρεμβάσεις που γίνονται από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό


Επωφεληθείτε από την υπηρεσία Παραλαβής & Επιστροφής σε μόλις 3 βήματα

Factura

Συμπληρώστε τη φόρμα υπηρεσίας

Μεταβείτε στη φόρμα

Descriere

Προετοιμάστε το προϊόν για παράδοση, χρησιμοποιήστε κατάλληλη συσκευασία για να αποφύγετε ζημιές κατά τη μεταφορά.

Contact

Παραδώστε το δέμα στον courier


Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς

  1. Μετά την αποστολή της φόρμας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά εντός 24 ωρών για να ορίσουμε την ημέρα παραλαβής του προϊόντος σας
  2. Δημιουργούμε την παραγγελία στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier και ενημερώνεστε για παραλαβή του προϊόντος.
  3. Θα σας ενημερώσουμε όταν παραλάβουμε το προϊόν και όταν περιέλθει στην κατοχή των τεχνικών μας
  4. Μόλις ολοκληρωθεί η επισκευή, σας ενημερώνουμε μέσω email και προωθούμε την παραγγελία σας στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier προκειμένου να σας επιστρέψει το επισκευασμένο προϊόν

Εάν δεν έχετε τη δυνατότητα να συμπληρώσετε προσωπικά τη φόρμα εξυπηρέτησης, μπορείτε να μας στείλετε όλα τα στοιχεία τηλεφωνικά στο +30 211. 1998360.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης, θα το αντικαταστήσουμε ή θα σας επιστρέψουμε την αξία του.


Οι επιστροφές των προϊόντων πραγματοποιούνται στην παρακάτω διεύθυνση:


23η Επαρχιακή Οδός Καλυβίων Λ. Μαρκοπούλου (1ο χλμ),Πεύκα,Αθηνών,Καλύβια,Θορικού ΤΚ:19010 



Συνιστάται να επιστρέφετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία για να διασφαλιστεί η ακεραιότητά του κατά τη μεταφορά.

Προσοχη! Η Dentstore δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για περιπτώσεις στις οποίες το προϊόν έχει υποστεί βλάβη κατά τη μεταφορά από τον πελάτη στο σέρβις.

Προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη κατά τη μεταφορά λόγω ακατάλληλης συσκευασίας δεν θα γίνονται δεκτά στο πλαίσιο της εγγύησης.



Η υπηρεσία παραλαβής και επιστροφής δεν καλύπτει:

  1. Προϊόντα που δεν έχουν αγοραστεί από την Dentstore. Στην περίπτωση αυτών των προϊόντων τα έξοδα αποστολής καταβάλλονται απο τον πελάτη.
  2. Προϊόντα που έχουν αγοραστεί από την Dentstore, αλλά τα οποία δεν καλύπτονται πλέον υπο την εγγύηση. Στην περίπτωση αυτών των προϊόντων τα έξοδα αποστολής καταβάλλονται απο τον πελάτη.
  3. Προϊόντα που δεν μπορούν να μεταφερθούν με courier, όπως οδοντιατρικές έδρες ή ακτινολογικά μηχανήματα. Στην περίπτωση αυτού του εξοπλισμού, η ομάδα σέρβις θα έρθει στο γραφείο σας χωρίς χρέωση για επισκευή μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται σε εγγύηση.