Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

Η διαδικασία επιστροφής των προϊόντων προϋποθέτει την ενημέρωση της Πωλήτριας πριν από την επιστροφή της παραγγελίας μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης orders@dentstore.gr. Επιπλέον, ο Αγοραστής θα πρέπει να συμπληρώσει την Φόρμα Επιστροφής – Υπαναχώρησης και να την αποστείλει είτε ηλεκτρονικά στην ως άνω ηλεκτρονική διεύθυνση είτε να την εκτυπώσει και την συμπεριλάβει στο προς αποστολή πακέτο επιστροφής της παραγγελίας.

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται στη διεύθυνση  23η Επαρχιακή οδός Καλυβίων Λ. Μαρκοπούλου (1ο χλμ) Πεύκα,Αθηνών,Καλύβια Θορικού 19010  DENTSTORE GREECE.

A] Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση:

Ο Αγοραστής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την σύμβαση πώλησης εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές μη σφραγισμένων προϊόντων, προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί, αποκολληθεί τυχόν ειδικές ταινίες περιτύλιξης ή δοκιμαστεί για λόγους προστασίας της υγείας των πελατών ή για λόγους υγιεινής, προϊόντων που έχουν υποστεί βλάβη και δεν μπορούν να πωληθούν (ενδεικτικά αλλά όχι αποκλειστικά, προϊόντα ή εξαρτήματα αυτών που φέρουν χτυπήματα, θραύσεις, γρατζουνιές, σβηστές σειρές ή κωδικούς, ίχνη υπερβολικής χρήσης). Στο ενδεχόμενο παραλαβής ενός τέτοιου προϊόντος από την Πωλήτρια, αυτή πέραν του δικαιώματος να αρνηθεί την επιστροφή, δύναται εναλλακτικά να χρεώσει τέλος για την επαναφορά των προϊόντων σε κατάσταση πώλησης.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία παραλήφθησαν, συνοδευόμενα από όλα τα αξεσουάρ και τα έγγραφα που τα συνόδευαν κατά την παράδοσή τους.

Αφού τα προϊόντα υποβληθούν σε ενδελεχή έλεγχο προκειμένου να διαπιστωθεί η ακεραιότητά τους από την Πωλήτρια, δρομολογείται η πλήρης επιστροφή της αξίας του προϊόντος στον Αγοραστή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή από την Πωλήτρια. Η επιστροφή θα απορριφθεί εάν τα προϊόντα είναι κατεστραμμένα ή εάν η Πωλήτρια κρίνει ότι δεν μπορούν να πωληθούν. Η επιστροφή θα γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε από τον Αγοραστή για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν τα μέρη συμφωνήσουν διαφορετικά εγγράφως. Σε περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής που επελέγη από τον Αγοραστή ήταν η αντικαταβολή, τότε αυτός θα πρέπει να υποδείξει τραπεζικό λογαριασμό του προς επιστροφή του αντιτίμου μέσω της Φόρμας Επιστροφής – Υπαναχώρησης. Η Πωλήτρια ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του αγοραστή.

Ο Αγοραστής εναλλακτικά μπορεί να επιλέξει, αντί για την επιστροφή των χρημάτων του, την αντικατάσταση με άλλο προϊόν. Εάν συμφωνηθεί η αντικατάσταση με ένα πιο ακριβό προϊόν, ο Αγοραστής θα πληρώσει τη διαφορά τιμής ή αν η αξία του προϊόντος είναι μικρότερη, θα λάβει την αντίστοιχη μερική επιστροφή.

Β] Επιστροφή προϊόντων λόγω ελλείψεως συνομολογημένης ιδιότητας

Σε περίπτωση που ο Αγοραστής, κατά την παραλαβή της παραγγελίας, κρίνει ότι το προϊόν που έλαβε δεν συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές του ιστοτόπου ή του παραδόθηκε διαφορετικό προϊόν ή διαφορετική ποσότητα, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Πωλήτρια για να διευκρινίσει τα εκάστοτε ζητήματα, εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την στιγμή παραλαβής της παραγγελίας κατ' ανώτατο όριο, ενώ στην περίπτωση μη λειτουργικού προϊόντος, ο Αγοραστής μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα οποτεδήποτε, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας παραλαβής της παραγγελίας. Η επικοινωνία πραγματοποιείται είτε τηλεφωνικά καλώντας στο 211.1998360, είτε μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης orders@dentstore.gr, προκειμένου να επιλέξει την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή την επιστροφή της αξίας αυτού, που έχει ήδη καταβάλει και να καθοριστούν οι λεπτομέρειες της επιστροφής. Αφού τα προϊόντα υποβληθούν σε ενδελεχή έλεγχο, προκειμένου να διαπιστωθεί η ακεραιότητά τους από την Πωλήτρια, δρομολογείται είτε η αντικατάσταση με την αποστολή νέας παραγγελίας, είτε η πλήρης επιστροφή της αξίας του προϊόντος, όπως αναλυτικά εκτέθηκε και ανωτέρω στην παρ. Α.

Στις περίπτωση αυτές όλα τα έξοδα επιστροφής και μεταφοράς θα βαρύνουν την Πωλήτρια. Οι λεπτομέρειες επιστροφής θα καθοριστούν μετά από επικοινωνία της Πωλήτριας και του Αγοραστή.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία παραλήφθησαν, συνοδευόμενα από όλα τα αξεσουάρ και τα έγγραφα που τα συνόδευαν κατά την παράδοσή τους. Στην περίπτωση μη λειτουργικού προϊόντος τυχόν χειροτέρευση στην κατάσταση της συσκευασίας δεν θα επηρεάζει την επιστροφή.

Η Πωλήτρια διατηρεί όλες τις νόμιμες αξιώσεις της σε περίπτωση που ο Αγοραστής ενεργεί καταχρηστικά, δόλια, ενάντια στην καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη.