Πώς να αγοράσετε


Cos

Θέλουμε να εξυπηρετείστε άμεσα και με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σαφήνεια όταν αναζητάτε ένα προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Καθώς το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό του ηλεκτρονικού μας καταστήματος (dentstore.gr) ανανεώνεται συνεχώς, σας παρέχουμε τις παρακάτω συμβουλές ώστε να εξοικονομήσετε χρόνο και να αποφευχθεί οποιαδήποτε σύγχυση.

Για να κάνετε μια παραγγελία στον ιστότοπο ή μέσω τηλεφώνου, πρέπει να έχετε μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου/email. Η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα συνδεθεί με τον λογαριασμό σας στο DENTSTORE.GR και μέσω αυτής θα πραγματοποιείται στη συνέχεια η μεταξύ μας επικοινωνία.

Βήμα 1ο

ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΙΌΝΤΩΝ 

Pasul 1

Η πλοήγηση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι απλή και μπορεί να γίνει ανατρέχοντας στις κατηγορίες προϊόντων που παρατίθενται στο επάνω μέρος της σελίδας.

Εάν δεν εντοπίσετε το προϊόν που αναζητάτε στον κατάλογο που πλοηγείστε, μπορείτε να εφαρμόσετε τα φίλτρα που είναι διαθέσιμα στην αριστερή πλευρά της οθόνης σας για να περιορίσετε την αναζήτησή σας σύμφωνα με τα σχετικά κριτήρια που αναφέρονται.

Εάν γνωρίζετε μέρος ή ολόκληρο το όνομα ή τον κωδικό του προϊόντος, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη μηχανή αναζήτησης που υπάρχει στην κεφαλίδα κάθε σελίδας. Μερικές φορές ίσως χρειαστεί να δοκιμάσετε πολλούς όρους αναζήτησης για να φτάσετε στην περιοχή που σας ενδιαφέρει.

Στη σελίδα του προϊόντος μπορείτε να ελέγξετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προΐοντος , την τιμή & την διαθεσιμότητα των αποθεμάτων. Τα προϊόντα με την ένδειξη σε απόθεμα βρίσκονται στην αποθήκη μας και μπορούν να παραδοθούν. Για τα προϊόντα δίπλα στα οποία αναφέρεται απόθεμα προμηθευτή ή Κατόπιν παραγγελίας , είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να λάβετε μια εκτίμηση του χρόνου παράδοσης ή για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις προϋποθέσεις παράδοσης των "κατόπιν παραγγελίας" προϊόντων.

Βήμα 2ο

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Pasul 2

Μόλις εντοπίσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας κάνοντας κλικ στο κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι". Θα μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα που επιθυμείτε ή ακόμα και να αποσύρετε αυτό το προϊόν από την ενότητα "Το καλάθι μου".

Μπορείτε να επαναλάβετε αυτά τα βήματα μέχρι να έχετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας. Σας προτείνουμε να εξετάσετε προσεκτικά τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Μπορείτε να αποσύρετε ένα προϊόν κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο που τοποθετείται στην σειρά κάθε προϊόντος. Η ποσότητα ενός συγκεκριμένου προϊόντος μπορεί να ενημερωθεί συμπληρώνοντας την επιθυμητή τιμή στο ομώνυμο πεδίο. Ο ιστότοπος θα υπολογίσει εκ νέου τη συνολική τιμή για τα είδη που εμφανίζονται.

Εάν έχετε εκπτωτικό κουπόνι, έχετε την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσετε τώρα εισάγοντας τον κωδικό και πατώντας το κουμπί «Χρήση κουπονιού».

Βήμα 3ο

ΕΙΣΟΔΟΣ / ΕΓΓΡΑΦΗ

Pasul 3

Σε αυτό το σημείο έχετε πολλές επιλογές ελέγχου ταυτότητας:

- εάν έχετε ήδη λογαριασμό, παρακαλούμε συνδεθείτε με τα στοιχεία σας για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

- εάν δεν έχετε λογαριασμό, δημιουργήστε έναν συμπληρώνοντας τα πεδία που απαιτούνται στη φόρμα.

Ως νέος πελάτης, παρακαλούμε συμπληρώστε τουλάχιστον τα υποχρεωτικά πεδία, τα οποία σημειώνονται με το σύμβολο *. Πρέπει να ορίσετε έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης, ο οποίος θα χρησιμοποιείται για τις επόμενες συνδέσεις στο λογαριασμό σας. Θα λάβετε αμέσως ένα email με τα στοιχεία του λογαριασμού σας.


Μέσα στο λογαριασμό σας μπορείτε να αποθηκεύσετε και να τροποποιήσετε ανά πάσα στιγμή τα στοιχεία επικοινωνίας σας, όλες τις διευθύνσεις χρέωσης και παράδοσης που είναι χρήσιμες για την πραγματοποίηση παραγγελιών, τόσο προσωπικών όσο και εκείνων για τις εταιρείες που έχετε καταχωρήσει στο λογαριασμό σας. Επίσης θα βρείτε το ιστορικό και την κατάσταση των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε εξέλιξη, τα οποία ενημερώνονται συνεχώς. Όλα αυτά τα δεδομένα θα σας βοηθήσουν να ελαχιστοποιήσετε το χρόνο που απαιτείται για να κάνετε μια νέα παραγγελία.

Βήμα 4ο

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Pasul 4

Ορίστε την επιλογή παράδοσης για την παραγγελία σας.Έχετε την επιλογή να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης απο αυτήν της χρέωσης.

Για λεπτομέρειες σχετικά με τις επιλογές παράδοσης, ελέγξτε τη σελίδα "Τρόπος παράδοσης".

Βήμα 5ο

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Pasul 5

Ορίστε τον τρόπο πληρωμής.

Εάν επιλέξετε την επιλογή ηλεκτρονικής πληρωμής με την χρήση τραπεζικής κάρτας, θα μεταφερθείτε στη σελίδα επεξεργασίας συναλλαγών. Αφού πιστοποιήσετε την κάρτα σας και επαληθεύσετε τη συναλλαγή σας, θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης πληρωμής.

Για λεπτομέρειες σχετικά με τις επιλογές πληρωμής, ανατρέξτε στη σελίδα "Πώς να πληρώσετε".

Βήμα 6ο

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Pasul 6

Προτού καταχωρήσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε ξανά τη σύνοψη της. Θα σας αποστείλουμε ένα email που θα επιβεβαιώνει την καταχώρηση της παραγγελίας σας στο σύστημά μας. Ωστόσο, διευκρινίζουμε ότι η υποβολή έγκυρης ηλεκτρονικής παραγγελίας δεν εγγυάται στον πελάτη την δέσμευση ή/και παράδοση του παραγγελθέντος προϊόντος.

Θα αναλύσουμε την παραγγελία που λάβαμε το συντομότερο δυνατό. Αφού επαληθεύσουμε όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της εμπορικής συναλλαγής, θα σας στείλουμε ένα νέο email που θα περιέχει είτε την αποδοχή της παραγγελίας είτε άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της.

Η αποδοχή της παραγγελίας απο πλευρά σας αποτελεί τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης (βλ. «Όροι και Προϋποθέσεις») και την έναρξη της παράδοσης, σύμφωνα με τους επιλεγμένους όρους πληρωμής και παράδοσης.

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία από τον λογαριασμό σας εντός 1 ώρας από την υποβολή της και πριν την  ολοκλήρωση της επεξεργασίας της. Εάν αλλάξετε γνώμη αργότερα, θα μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σύμφωνα με τις οδηγίες στη σελίδα "Ακύρωση Αγοράς".